Auteur Topic: Habenaria/Bonatea  (gelezen 702 keer)

Offline Malawiorchid

• Bekijk profiel
Habenaria/Bonatea
« Gepost op: juli 25, 2007, 03:10:40 pm »
Hallo patrick jan hier he

Wat vond je van het eindwerk, lees het gemakkelijk en wat vond je van de soorten? Nu vraag ik me af of jullie misschien al wat wijzer zijn geworden in verband met de naamloze soorten. Ondertussen laat ik je ook weten dat ik bezig ben met een tweede versie die uitgebreider zal zijn. Verder word er gewerkt aan het boek " A Floristic vieuw on Thuma Forest Resere Malawi" part I om een global overzicht te schetsen van de soorten rijkheid van planten in het reservaat. Dit boek wordt geschreven door mij en met hulp van Stijn de Rammelaere die echt een plantenfreak is. Verder zou ik nog iets willen vragen of jullie misschien nog iets van La croix hebben gehoord. Ik zelf heb van haar een mail gehad ergens maart 2007, maar voor de rest geen response. Misschien hebben jullie al contact gehad?

allee de groeten he
Na mijn intrede in de orchideeen wereld van malawi, heb ik de behoefte om meer te weten over de ecologie van deze plant en ook in verband met registratie. Verder hecht ook veel belang aan de conservatie er van.

Offline Malawiorchid

• Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: augustus 17, 2007, 10:55:18 pm »
Hallo iedereen van het forum ik vindt het super leuk dat er zoveel mensen dit stukje hebben gelezen. Mercikes allemaal moesten jullie zich af vragen over welke fotos het gaat. Wel de fotos staan op deze site, moest er iemand iets weten laat ma iet weten.

Heeft er mss iemand een idee waar Phal is , is hij op reis ofzo. Phal als je dit leest heb je al een idee van de soorten en heb jullie nog iets van la croix gehoord

groetjes
jan
Na mijn intrede in de orchideeen wereld van malawi, heb ik de behoefte om meer te weten over de ecologie van deze plant en ook in verband met registratie. Verder hecht ook veel belang aan de conservatie er van.

Offline Phal

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: augustus 18, 2007, 11:58:48 am »
Hey Jan,

Ik ben niet op reis, spijtig genoeg. Toen je vraag binnen kwam was Angrek op reis en die had de beste contacten met Isobyl, ik hoopte het er over te hebben, na zijn reis. Ondertussen is hij al even thuis, maar het was me ontgaan. Ik pik het er met hem over op in de loop van de week!
Groetjes,
Patrick - Phal