Deprinsara

• 7 Reacties
  • 1463 Gelezen

*

Offline admin

• 51
    • Bekijk profiel
Deprinsara
« Gepost op: april 14, 2009, 05:31:04 pm »
Vorige week 's morgens op radio Nostalgie : een interview met André De Prins over zijn nieuwe orchidee Deprinsara André.

Iemand gehoord ?

Dankzij Toon Vanden Abeele van Radio Nostalgie kunnen we hier het interview plaatsen. Klik op de "play" button hieronder. Veel luistergenot !

GMP3 Player: [gmp3:2w8b3emb]http://www.pnporchids.be/members/geluid/orchidee_andre.mp3[/gmp3:2w8b3emb]

Angrek

*

Offline admin

• 51
    • Bekijk profiel
Re: Deprinsara
« Reactie #1 Gepost op: april 14, 2009, 05:32:04 pm »
Marie-Jeanne schreef :

Fijn dat je ons laat mee genieten.
Een toffe reportage.

Grt.

*

Offline admin

• 51
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: april 14, 2009, 05:32:40 pm »
Phal schreef :

Ja, ik vind zijn uitleg op de radio nog sterker dan wat hij op de club vertelde. Ik denk dat hij ondertussen nog wat geoefend heeft... grapje.

Prachtig toch! Dat we zo iemand onder ons hebben.

Als ik op pensioen ga, wil ik ook zaaien, dan moet ik ook nen 'Mannensii' hebben. Als zal Angrek het wel een 'Onnozel Manneske' noemen.

*

Offline admin

• 51
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2009, 05:33:15 pm »
Marleen schreef :

Ik zou al wel op pensioen willen zijn, om tijd te kunnen maken voor zo'n experimenten...
Ongelofelijk goed gedaan! Ik hoop dat André ons de eer gunt van eens een fotootje te kunnen zien van zijn creatie!
En ik ben ook zeer blij met ons forum dat toestaat dat je gemiste kansen toch nog kunt horen (en die crash van vorige week dat is gewoon leergeld, zeker

*

Offline admin

• 51
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: april 14, 2009, 05:33:52 pm »
Joke schreef :

ik vond het super om naar de reportage te luisteren. bij ons staan alle radio's op "nostalgie", een goeie zender, maar dit heb ik gemist.  Merciekes Angrek, om ons hiervan mee te laten genieten.

Het is een eer om André De Prins bij ons in de club te hebben. het is een voorbeeld, die velen onder ons willen volgen.
André, nog eens proficiat met de titel en de naam van je kindje!

« Reactie #5 Gepost op: mei 23, 2009, 09:18:22 am »
Dat was leuk om naar te luisteren!
Hopelijk kunnen we daar binnenkort eens een foto van bekijken?!
Grtz Bart  \";)\"
Orchid fever 4 ever!!

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
« Reactie #6 Gepost op: mei 24, 2009, 11:48:04 am »
Ik dacht dat ik die Deprisara met heel het betreffende verhaal al eens gepost heb.
Of moet je even op de site bij Presentatie P&P menu > 'Peronalia' > 'André De Prins' kijken.  

Groetjes,
Patrick - Phal

« Reactie #7 Gepost op: mei 25, 2009, 07:08:52 pm »
Wij zijn fier op onzen André, laat hem maar los.

groetjes
Maggi
Iemand Phragmipediums of Paphiopedilums teveel, geef een seintje. Alle Slipper Orchids welkom!