Auteur Topic: bjodes  (gelezen 1913 keer)

Offline bjodes

• Bekijk profiel
Re: bjodes
« Reactie #15 Gepost op: april 25, 2009, 08:59:35 pm »
Btw nog een paar dingen vergeten te vermelden:

Ik verzamel ook wat boeken van Orchideeën, meestal geen specifieke (bvb van een bep geslacht) en heb nu al een kleine collectie.

En op het einde van mijn jeudige orchideeën verzamel woede was ik vrij veel info en fotos en sites aan het doorzoeken en opslaan ivm Bulbophyllums en chirropetalums.

Ik heb vandaag eens op oude pc gekeken en nog vrij veel foto's gevonden (+/-) 220 meestal via internet.
Ik zie ook dat er heel veel van de links van toen niet meer bestaan of totaal verouderd zijn.

Zou wel eens kunnen als ik wat meer tijd heb tracht een database in elkaar te knutselen om alles mooi te documenteren.
We zien wel, In ieder geval plantjes zullen ook niet voor direct zijn (serre is toch een must in dit geval).

Ik zal zeker deze vergadering niet aanwezig zijn, ben dan op vakantie.

Offline The Joke

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: april 25, 2009, 09:32:29 pm »
ergens op het forum onder de topic "database", vind je een database die enkele leden al gebruiken sinds vorig jaar.
je kan je richten tot Granny, zij is er een kei in.
ik gebruik die ook, maar is dringend aan een bijwerking toe.
groetjes The Joke.
T&T lid voor het leven.
wanted, dead or alive.

Offline venusschoen

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: april 25, 2009, 10:54:46 pm »
Ook van mij een welkom op het forum en de databese van Granny is echt de moeite, zeker eens navragen.

En het maakt niet uit waar je woont de goede kant (O.Vl) van het water of de andere, je bent in alle regio's welkom.  Ik benut die mogelijkheid volledig en zo kom ik dus overal.

groetjes
Maggi
Iemand Phragmipediums of Paphiopedilums teveel, geef een seintje. Alle Slipper Orchids welkom!

Offline Phal

• Administrator
  • Hero Member
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
« Reactie #18 Gepost op: april 27, 2009, 07:40:32 pm »
Antwerpen Mei : lezing over steenlaelia's door Herman ter Borch

En boeken... Bert staat op elke beurs met tweede hands (en soms ook eerste hands) boeken.
Schrijf hem aan, hij zet je op een mailinglist voor boeken, die maandelijks verschijnt.  penningkruid3@home.nl   Bert Van Zuylen.

Een aanrader !!!
Groetjes,
Patrick - Phal

Offline Granny

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: april 27, 2009, 08:01:51 pm »
Een beetje laat misschien, maar ook van mij een hartelijk welkom bjodes, ik schijn deze berichten te hebben gemist, maar heb mij de laatste dagen niet zo lekker gevoeld.

greetz,
jeannine/Granny

Offline bjodes

• Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: april 28, 2009, 04:06:43 pm »
Is geen probleem Granny, beter laat dan nooit zeg ik altijd (zelf vaak te laat met dingen  :) )