dag van de orchidee 25 juni 2011 regio oost vlaanderen

• 1 Reacties
  • 577 Gelezen

dag van de orchidee 25 juni 2011 regio oost vlaanderen
« Gepost op: mei 21, 2011, 05:13:50 pm »
kreeg deze week een schrijven van OVV regio Oost-Vlaanderen!
waar in aangekondigt werd "11 é keer op rij dag van de orchidee op rij te gent"
blijkbaar buiten ons lidgeld moeten wij 4.50 € betalen,louter en alleen om toegang te krijgen.
nu heb ik mij vorig jaar laten verlijden tot het bestellen van enige orchideeen,louter en alleen om deze af te halen"had er een 10 tal besteld waarvan er maar 3 aanwezig waren"!ik moest toen ook om dat ik mijn weder helft overhaald had om mee te gaan 10 € betalen!
een hint kunnen we mischien elke vergadering in regio antwerpen een inkom vragen van de leden die niet uit omstreek van antwerpen.Zijn ook een inkom vragen,met deze kunnen wij alsnoch onze leden uit het Antwerpse vergoeden om op de dag van gent te kunnen betalen om binnen te mogen?
Daems Peter

Ik hou van orchideeen maar niet van zakkenvullers.

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
Re: dag van de orchidee 25 juni 2011 regio oost vlaanderen
« Reactie #1 Gepost op: mei 22, 2011, 08:46:42 pm »
Ho Peter, helemaal je stijl!

Ik begrijp je wel en als een vereniging een tentoonstelling houdt is dat nu eenmaal om geld in schuifje te krijgen. Dat weet iedereen. Die dag van de orchidee is dan ook geen gewone kringavond!  Er zijn natuurlijk grenzen en of hier de grens behaald is, is duidelijk jou vraag.

Anderzijds weet ik dat je reactie, als grap bedoeld. Maar mijn moto is ; Behandel een ander zoals jij zou willen dat men jou behandeld!  Dus leden van buiten het Antwerpse gaan laten opdraaien voor wat in Oost Vlaanderen is gebeurd lijkt mij zeker geen oplossing.

Ik zou je eerder een briefje naar de voorzitter aanraden. Wellicht kan die het eens aankaarten in de bestuursvergadering. En krijg je recht op antwoord.

Ik stuur dit door!
Groetjes,
Patrick - Phal