Antwerpen december kwis 2011-2012

• 4 Reacties
  • 1245 Gelezen

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
Antwerpen december kwis 2011-2012
« Gepost op: juli 04, 2011, 09:13:59 pm »
Beste vrienden,

Ondertussen bereid ik al meer dan 10 jaar de jaarlijkse kwis voor. Ooit waren er verschillende kringen in geïnteresseerd. Meestal werd hij als 'te moeilijk' gezien.  Zonet legde ik de laatste hand aan de versie die ik in december zal presenteren in Antwerpen.  

Het wordt de laatste versie.  Daar zijn verschillende redenen voor. De belangrijkste is wellicht de hoeveelheid tijd die ik er in steek en ook de kwestie van middelen. Ik print de invulformulieren en maak kopiën op het werk.  Het gebruik van diverse middelen voor privé gebruik wordt evenwel meer en meer ontmoedigd.

Persoonlijk vind ik die kwis evenwel waardevol, ik hoop dan ook dat we iemand anders kunnen vinden, die de fakkel zal overnemen.

Ik zou die persoon dan ook alle succes willen toe wensen.
Groetjes,
Patrick - Phal

Re: Antwerpen december kwis 2011-2012
« Reactie #1 Gepost op: juli 05, 2011, 04:59:44 pm »
Patrick,
ik dacht niet dat je pensioen gerichte leeftijd al berijkt had, dus ik ben in volle afwachting naar 2012
peter
nieuweling

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: december 04, 2011, 05:20:05 pm »
[size=200]Nog één week om je voor te bereiden! [/size]

Ik hoop op een grote opkomst voor deze laatste versie.
Voorlopig durf ik al met zekerheid te stellen dat ook een absolute beginneling er wat aan zal hebben. al is het maar wat bijleren uit de uitlegt die volgt bij het verbeteren.
Groetjes,
Patrick - Phal

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: december 10, 2011, 12:41:14 pm »
Na de vaststelling dat de opkomst erg klein was...
Lijkt mijn beslissing te stoppen met de kwis niets te vroeg te komen.  Het stoppen was ingegeven door de grote hoeveelheid tijd die ik er in steek en wat logistieke problemen. Maar daarnaast valt duidelijk de interesse weg.

Hopelijk hebben er nu mensen een goed voorstel voor een nieuw initiatief voor de december vergaderingen.
Groetjes,
Patrick - Phal

« Reactie #4 Gepost op: december 10, 2011, 01:44:20 pm »
Ik heb er in elk geval van genoten, ook al was ik weer flink "gebuisd". Dat vindt niemand trouwens erg, want ik merk dat niet het antwoorden belangrijk is, maar de verbetering achteraf des te meer. Ook ik heb er nog van bijgeleerd, maar dat van die kolibrie wist ik ook  :lol:  Je maakt er dan ook altijd je werk van om met al die extra's (Dat filmpje van de nachtvlinder!!) er een leuk geheel van te maken.
't Is jammer dat de opkomst zo klein was, maar ik denk niet dat het aan de kwaliteit ligt of aan het concept "kwis". Ik vrees dat december gewoon een ambetante maand is voor verenigingen...
Toch bedankt voor al je inspanningen!
Groeten,
Marleen