Petrens - Trends

• 5 Reacties
  • 1635 Gelezen

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
Petrens - Trends
« Gepost op: augustus 03, 2011, 10:34:59 am »
Ik heb er al veel goeds over gehoord, doch was er zelf nog nooit op bezoek. Wellicht een volgende bestemming voor een select gezelschap...

Een collega op het werk stopte me de Trends van 21 juli 2011 toe. 'Er staat wat in voor U!', zo zei hij. En ik maar zoeken tussen artikeles over politiek, de beurs, sociaal economische problemen, enz.  Tot ik zijn woorden terug woog  'Er staat wat in voor U!'. Toen ging ik opzoek naar iets over de natuur, liefst nog over orchideeën. En ja hoor.

Ik wilde het U niet onthouden.
Groetjes,
Patrick - Phal

*

Offline Marie

• 770
    • Bekijk profiel
Re: Petrens - Trends
« Reactie #1 Gepost op: augustus 03, 2011, 08:37:41 pm »
Ja,ben er al over enkele jaren geweest,ik moet zeggen dat je er vele soorten vind,spijtig dat het er wat klein is(toen)
Bedankt voor de info.

Grt.

M-Jeanne
Hier is het leuk!

*

Offline Granny

• 932
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: september 20, 2011, 08:22:04 am »
Een van mijn favoriete plaatsen, prachtige serre!!!!!!!!!!  Mooi verhaal ook, ik zou het graag kunnen afdrukken maar lukt niet. :|

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
« Reactie #3 Gepost op: september 20, 2011, 10:41:23 am »
Granny,

Ik heb waarschijnlijk nog een .pdf file thuis. Als ik hem vind stuur ik die op.

Maar je kan ook simpel openen. Dan rechts klikken en kopiëren. Vervolgens WORD openen, blad op landscape zetten, marges verkleinen en paste.  Dat geeft al een relatief goed resultaat...  Bekijk het eens, als je toch de pdf wil, zal ik moeten zoeken. Dan hoor ik het wel.

Succes,
Patrick
Groetjes,
Patrick - Phal

*

Offline Granny

• 932
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: september 20, 2011, 11:21:22 am »
Mocht je de PDF file vinden, graag Patrick, ik slaag er niet in om er iets deftig van te maken, heb al een beetje van alles geprobeerd. Intussen blijf ik wel zoeken of ik misschien toch een oplossing vind.

groetjes
jeannine

« Reactie #5 Gepost op: november 30, 2012, 09:58:02 am »
Beste mensen,

Ik las op de website van Petrens dat het sinds vandaag 30/11 en 21/12 opendeurdagen zijn:

Citaat
Vrijdag 30 november en vrijdag 21 december 2012 (9u-21u30) > Opendeurdagen

Last-minute shoppen voor Kerst in een rustige omgeving. -10% korting op al uw aankopen.

Zeker de moeite om hier eens langs te lopen!

grtn