Phragmipedium Andreettae December

• 4 Reacties
  • 567 Gelezen

Phragmipedium Andreettae December
« Gepost op: december 10, 2011, 02:04:49 pm »
Eindelijk mijn Phrag.Andreettae in  bloei . Ik kan haast niet wachtten tot de bloem open zal zijn .

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
Re: Phragmipedium Andreettae December
« Reactie #1 Gepost op: december 10, 2011, 07:57:01 pm »
Ik heb op vraag van Paul Noben een voordracht gemaakt puur en alleen over Phragmipedium. Ik noem me desbetreffende geen expert, het is dan ook vooral een overzicht van de soorten, de vindplaatsen en een klein beetje cultuur. In een vereniging waar beginners zitten of mensen die helemaal niet geïntereseerd zijn in Phragmipedium is zo'n voordracht wellicht dan ook saai.

Maar waar ik wil toe komen; Voor die presentatie ging ik opzoek naar goed fotomateriaal, liefst eigen fotos, maar ook enkele die ik leende mits duidelijk akkoord van de originele fotograaf. Tenslotte moest ik enkele keren terugvallen op beelden van internet. Ondermeer voor Phragmipedium Andreettae was dat het geval. Ik zag nog nooit zo'n plant, laat staan in bloei! Als hij helemaal open staat, hoop ik dat je prachtige fotos kan maken en die eventueel wil ter beschikking stellen.

Sowieso succes met deze plant toegewenst,
Groetjes,
Patrick - Phal

« Reactie #2 Gepost op: december 11, 2011, 10:43:06 am »
Natuurlijk wil ik dit voor U doen , ik heb nu wel geen professioneel toestel maar we lossen dit wel op met de middelen die ik heb . M.V.G

« Reactie #3 Gepost op: december 11, 2011, 03:00:33 pm »
Ik ben ook al eens gaan kijken naar beelden op het internet. Het is een hele mooie!
Dat heb je goed gedaan. Volgens mij kan het hier al niet meer fout gaan. Nog enkele dagen geduld zeker?
Groeten,
Marleen

*

Offline Granny

• 932
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: december 11, 2011, 07:11:36 pm »
We zijn in blijde verwachting om meer van dat te zien  :P