Rain Mix voedsel ervaringen ?

• 5 Reacties
  • 1034 Gelezen

Rain Mix voedsel ervaringen ?
« Gepost op: januari 29, 2012, 07:13:35 pm »
Akerne orchids heeft een voedsel op de markt gebracht : Rain Mix, dat je bij iedere watergift mag geven en waarin alle noodzakelijke voedingsstoffen zijn opgelost die orchideeën nodig hebben .Ik heb het besteld en verwacht het deze week .Heeft er iemand ervaringen met dit voedsel ?
gr
Lily-Anne

Re: Rain Mix voedsel ervaringen ?
« Reactie #1 Gepost op: januari 30, 2012, 12:47:39 pm »
Heb zelf de voeding al een tijdje in gebruik, maar ofdat ze nu beter is, of goed werkt??? Heb er zelf niet genoeg ervaring en orchideeen voor om te kunnen vergelijken...
groetjes
sandy

*

Offline Marie

• 770
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: januari 30, 2012, 01:52:15 pm »
Ik gebruik het een +- 2 jaren en vind het goed,de bark in de pot blijft langer proper zonder zouten,natuurlijk moet het met regenwater gegeven worden.De groei en bloei doet het zeer goed,anders zou Akerne het zelf niet gebruiken denk ik.Het is een aanrader.

Groetjes,

M-Jeanne
Hier is het leuk!

« Reactie #3 Gepost op: januari 30, 2012, 06:22:38 pm »
Ik deel de mening van Marie-Jeanne. Ik vind het ook een goede keuze, maar ik durf al wel eens afwisselen met andere mixen. Deze is inderdaad voor gebruik met regenwater en mag het hele jaar door gegeven worden, maar dan wel in een zeer zuinige dosis.
Groeten,
Marleen

*

Offline RdB

• 178
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: januari 31, 2012, 03:13:17 pm »
Ik sluit mij bij de vorige berichten aan. Ik gebruik het nu een jaar of twee en de resultaten lijken erg goed. Een echt vergelijk kan ik natuurlijk niet maken. Ik voeder mijn planten van maart tot november.

Ruud

« Reactie #5 Gepost op: februari 06, 2012, 05:01:00 pm »
Ikzelf geef mijn Orchideeën niet al te veel meststoffen,maar de planten reageren hier goed op.
Ik heb al gehoord dat er zelfs ideeën zijn om een meststof te ontwikkelen voor leidingwater...?  :roll:

Rain-mix van Akerne is zeker en vast eens de moeite om uit te proberen.
Grtz Bart  \";)\"
Orchid fever 4 ever!!