Phytesia

• 16 Reacties
  • 1196 Gelezen

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
Re: Phytesia
« Reactie #15 Gepost op: april 19, 2015, 08:46:01 pm »
We bleken met 12 te zijn. En verdeelden ons over 3 auto's. Na wat gesukkel bij het inbrengen van het adres in de GPS systemen zijn we achter elkaar naar Phytesia gereden. Daar 'In the middle of nowhere' aangekomen stond de deur letterlijk open. Het weer was ons erg genadig. En we waren er niet alleen. Het aanbod is groot, maar niet super goedkoop! Iedereen was er erg vriendelijk en behulpzaam en de voorspelde BBQ bleken hod-dogs of Hamburgers te zijn. Maar dat leek iedereen te bevallen.
Vervolgens zoals gesteld naar Claessen. Dat gaf minder GPS problemen. Maar daar waren mega wegwerken de spelbreker. We hadden het adres dan wel ingebracht, maar de weg bleek wat gewijzigd. Bij Rik leek ook iedereen zijn gading te vinden en we sloten de dag af op het terrasje aan de kwekerij met een koffie of een biertje, in het zonnetje.
Ik had de indruk dat iedereen voldaan was. Ik alvast wel.

Ik zou zeggen; 'Tot een volgende uitstap'. Er was alvast vraag voor een natuurwandeling zoals vorig jaar. Ik bekijk of ik een datum kan vrij maken! Je leest het wel op dit forum.
Groetjes,
Patrick - Phal

*

Offline cindy

• 58
    • Bekijk profiel
Re: Phytesia
« Reactie #16 Gepost op: april 20, 2015, 05:37:44 pm »
dag patrick,

bij deze wil ik je toch even bedanken om er weer een superdag van te maken…  :lol:
hopelijk kan je nog een datum prikken voor de wandeling… ik kijk er naar uit!!!
cindy
pluk de dag!