Honduras

• 2 Reacties
  • 713 Gelezen

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
Honduras
« Gepost op: maart 13, 2007, 02:07:22 pm »
Vorige vrijdag op de kringavond in Antwerpen, vertelde iemand, dat een liefhebber is tegen gehouden voor het vertrek in Honduras, met drie Cattleya-planten in zijn bagage.  

Gevolg geen boardingpass gekregen, dikke boete, direct te betalen. De man beschikte niet over de nodige gelden (althans niet in de hand daar in de luchthaven) Gevolg, echtgenote heeft daar één en ander moeten belopen om voldoende cash te pakken te krijgen. Ondertussen was er geen vlucht meer uit Tequcigalpa, wat maakt dat ze noodzakelijk een overnachting moesten boeken in een hotel en in de eerste de beste vlucht twee nieuwe tickets moesten boeken. Met vanzelfsprekend weer extra kosten...

Wellicht nuttig om weten, dat slechts drie planten tot dergelijke ravage kunnen leiden!

Ik ging opzoek via Google naar extra nieuws hierover doch vond niets, mocht iemand meer kunnen aanbrengen, dan zou me dat zeer zeker interesseren!
Groetjes,
Patrick - Phal

(Geen onderwerp)
« Reactie #1 Gepost op: maart 13, 2007, 05:14:51 pm »
je mag zoiets niet meepakken, laat het staan hetgeen er nog staat!
die voordracht ( ik dacht van Columbia) heeft mij heel duidelijk gemaakt dat er al teveel vernield is.

Joke.
T&T lid voor het leven.
wanted, dead or alive.

*

Offline Marie

• 770
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #2 Gepost op: maart 13, 2007, 05:23:28 pm »
Dure Cattleya's en dan nog geen mee naar huis!!!
M-Jeanne
Hier is het leuk!