Bijeenkomst PnPOrchids

• 123 Reacties
  • 11179 Gelezen

(Geen onderwerp)
« Reactie #120 Gepost op: augustus 29, 2007, 08:50:09 am »
Hoi allemaal,

Ook wij vonden het ronduit super en de lange rit meer dan waard.
Het was enorm interessant en bijzonder leuk om met iedereen kennis te kunnen maken en bij te leren over orchideeën.

We willen trouwens ook die mensen heel erg bedanken die voor de extra tombolaplanten (had niet verwacht dat ieder van ons 2 ticketjes kregen  :wink: Enne de twee anderen, ik ben even hun naam kwijt, staan ook op een andere vensterbank te pronken.

Nog eens heel erg bedankt aan Phal & Angrek, alsook aan Willy en Jacky voor het mogelijk maken van deze wel heel geslaagde bijeenkomst.

Lieve, Ignace en Neal
Personal quote :"Eternity exists within your own imagination"

*

Offline MiB

• 640
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #121 Gepost op: augustus 29, 2007, 11:35:53 am »
Ook ik ga in herhaling vallen. Vond het zeer geslaagd. Kon helaas niet de hele middag blijven maar dat maakt niet uit. Een volgende keer ben ik er zekers weer bij!!!

Ben zondag nog wel iets vergeten.... Patrick M vroeg of we iets miste...  en eigenlijk ja ik mis wel wat....  
Is het mogelijk om een chatgedeelte te krijgen op een apart gedeelte?? Als je nu op sommige onderdelen kijkt gaat het soms na een tijdje al aardig off topic verder... dit zou te ondervangen zijn door een chatgedeelte.  Ennn aangezien er daar niets van bewaard blijft vreet het ook minder geheugen!! Tis maar een vraag. Weet dat in het exotenwereldje er meerdere sites zijn die dit apart aan/in het forum gekoppeld/verwerkt hebben om vervuiling tegen te gaan... Mss dat de ICT-ers onder ons (ikke heb 2 linker handen op dit gebied  :roll: ) weten hoe dit werkt...

Verder over de bijeenkomst volgend jaar.  Ik zou dolgraag een rondleiding door de kassen krijgen!!
Qua tijdstip zou ik dan ook kiezen voor een andere periode. Juli/Augustus is niet echt handig met de schoolvakantie...  ennn in Juli/Augustus zijn er vaak al heel veel dingen te doen. Zo was het afgelopen zaterdag/zondag dus ook open exotentuinen. En aangezien de zaterdagen vol zitten met "sportverplichtingen" van de kids heb ik dus helaas geen tuin gezien dit weekend...  Helaas volgend keer in de herkansing.
En tja als de het echt + 35 graden was geweest vrees ik dat mijn familie het niet echt fijn had gevonden dat ik naar PnP was gegaan terwijl het strandweer was....

Groetjes Miranda
Leef vandaag, gisteren is al geweest en morgen moet nog komen.  

porseleinen potje
« Reactie #122 Gepost op: augustus 29, 2007, 12:06:27 pm »
hallo het wit porseleinen potje is van mij, bedankt alvast om het mee te nemen. Vond het een wijzer makende namidag, ben die zondag thuis gekomen en heb al mijn orchideeen buiten gezet, s'avonds een gemiddelde van 13 gr. is dit goed?
Nu ja, na 3 weken mogen ze terug binnen.
groetjes, schanulleke

(Geen onderwerp)
« Reactie #123 Gepost op: augustus 30, 2007, 04:48:53 pm »
OK Schannulleke, ik hou het wel even bij voor jou.
als je graag hebt dat ik het opstuur, stuur dan even een pb met je gegevens.

grtjs Joke.
T&T lid voor het leven.
wanted, dead or alive.