Bijeenkomst PnPOrchids

• 123 Reacties
  • 11180 Gelezen

(Geen onderwerp)
« Reactie #30 Gepost op: juni 19, 2007, 07:47:53 am »
Wij zullen zorgen voor een Limburgse vlaai  
Personal quote :"Eternity exists within your own imagination"

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
    • http://www.PnPOrchids.be
(Geen onderwerp)
« Reactie #31 Gepost op: juni 19, 2007, 09:13:20 am »
Dan zet ik dat toch ook op pagina 1.

Toch nog een vraagske, moet ge ook al opgeven, van wat ge een stuk wil?
Groetjes,
Patrick - Phal

(Geen onderwerp)
« Reactie #32 Gepost op: juni 19, 2007, 09:57:45 am »
oei ik denk dat ik iets verkeerd voorgesteld heb Sorry, t'was niet m'n bedoeling hoor.
.
Gr Titaatje
Plus qu'hier, moins que demain.....

*

Offline MiB

• 640
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #33 Gepost op: juni 19, 2007, 05:49:15 pm »
Hahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha ik vind hem wel leuk... Chandra ik wil graag het "kontje" kun je dat ff regelen???  

Maarreh zal ik een salade in elkaar draaien (vis, ham/prei of ei) als er dan een Belg zorgt voor vers stokbrood... (hebben ze in Olland niet op zondag...)

Groetjes Miranda
Leef vandaag, gisteren is al geweest en morgen moet nog komen.  

(Geen onderwerp)
« Reactie #34 Gepost op: juni 20, 2007, 05:55:07 am »
Hoi Miranda, oeps, het 'kontje' van een vlaai, 'k weet niet precies wat dat nu juist is, maar van mij krijg je het hoor  :wink:

En Titaatje, ik vind dat het een goede suggestie was, stel je voor dat iedereen die zondag met hetzelfde was komen aandraven. En verder neemt iedereen toch een stukje waar hij/zij zin in heeft, niet?

Ik heb nog wel een vraagje over de twee orchideeën die we moeten meenemen.
Eéntje om te bespreken....hmmmm, goh ja, vermits ik nog een echte beginneling ben, zal ik jullie niet veel kunnen vertellen wat jullie ondertussen al wel zelf ondervonden hebben, niet?

En wat betreft de orchidee voor de tombola, misschien een stomme vraag, maar vermits mijn eigen collectie nog niet zo heel groot is, vroeg ik me af, wat hiervan eigenlijk verwacht wordt. Ik bedoel daarmee, moet hij in bloei staan, of beginnende aan een bloementak, of... please fill me in.

*

Offline MiB

• 640
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #35 Gepost op: juni 20, 2007, 06:49:51 am »
Chandra denk dat Phal bedoeld dat je een plant mee moet brengen die je "over" hebt en deze geef je weg aan een ander middels de tombola. Overigens heb het al gezegd ik heb (als ik wil  :lol:   :lol:  Hier "vechten" ze altijd om het kontje van de cake... vandaar!!

(Geen onderwerp)
« Reactie #36 Gepost op: juni 20, 2007, 07:12:39 am »
Ja voor de tombola zal ik er eentje kopen,maar voor tekst en uitleg tegeven over een plantje,  zou ik toch willen overlaten aan de experts, , hopelijk willen jullie dat aanvaarden,want ik zou gauw uitgepraat zijn, maar die dag zal ik wel veel bijleren daar ben ik zeker van overtuigd
Hier krijg ik zeer goede informatie
Gr Titaatje

(Geen onderwerp)
« Reactie #37 Gepost op: juni 21, 2007, 05:48:11 am »
Citaat van: "MiB"
ps dat van dat "kontje" kon ik niet laten  :lol:  Hier "vechten" ze altijd om het kontje van de cake... vandaar!!

Ja, nu snap ik em! Hihihi

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #38 Gepost op: juni 21, 2007, 06:28:19 am »
Ja, kontjes van cake... horen Belgen en Hollanders niet dezelfde taal te spreken? Aan onze cake zitten geen kontjes!

Maar goed ik kan er in komen. Overigens als al iemand cake gaat bakken en die zou inzakken... Ik ben altijd kandidaat voor een ingezakte cake. Reuze lekker vind ik dat, alsof het frangipane is.  Maar ja dat zal weer te Frans zijn voor onze Noorderburen.

Betreffende de planten. Ik stelde voor er twee mee te brengen. Eén voor bespreking, dat hoort gewoon als orchideeënkringetje. De plantjes moeten toch aan bod komen...  Maar bewust om de namiddag al niet direct te laten uitlopen, slechts één plant per persoon te bespreken.
De tweede plant voor de tombola is wel degelijk als je planten op overschot hebt. Qua deze planten kan altijd onderling wat geholpen worden. (Zoals Miranda al aanbood) Het moet de bedoeling zijn, dat iedereen zich gemakkelijk voelt. Dus aanvullingen hulp, enz. zal ter plaatse wel gegeven worden. Koop zeker geen plant voor de tombola of voor de bespreking, iemand die geen plant beschikbaar heeft thuis is even welkom !
Groetjes,
Patrick - Phal

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #39 Gepost op: juni 21, 2007, 06:37:00 am »
Agendapunt betreffende databank toegevoegd aan de agenda.  Als nog iemand toevoegingen aan de agenda wenst te zien, laat maar komen. Het hoeft geen one man show te zijn.
Groetjes,
Patrick - Phal

*

Offline MiB

• 640
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #40 Gepost op: juni 22, 2007, 08:49:23 am »
Citaat van: "Phal"
Ja, kontjes van cake... horen Belgen en Hollanders niet dezelfde taal te spreken? Aan onze cake zitten geen kontjes!

Tja Phal als je een rond blik gebruikt heb je dat inderdaad niet...    

Maar goed ik kan er in komen. Overigens als al iemand cake gaat bakken en die zou inzakken... Ik ben altijd kandidaat voor een ingezakte cake. Reuze lekker vind ik dat, alsof het frangipane is.  Maar ja dat zal weer te Frans zijn voor onze Noorderburen.

Nee hoor dat kennen wij hier ook... ennuh mislukte cake... lukt mij altijd verbazend goed  :lol:   Maarrr als dit een verzoek is....  :wink:  

Betreffende de planten. Ik stelde voor er twee mee te brengen. Eén voor bespreking, dat hoort gewoon als orchideeënkringetje. De plantjes moeten toch aan bod komen...  Maar bewust om de namiddag al niet direct te laten uitlopen, slechts één plant per persoon te bespreken.
De tweede plant voor de tombola is wel degelijk als je planten op overschot hebt. Qua deze planten kan altijd onderling wat geholpen worden. (Zoals Miranda al aanbood) Het moet de bedoeling zijn, dat iedereen zich gemakkelijk voelt. Dus aanvullingen hulp, enz. zal ter plaatse wel gegeven worden. Koop zeker geen plant voor de tombola of voor de bespreking, iemand die geen plant beschikbaar heeft thuis is even welkom !

Tja ik heb wel een paar planten over (niet onbeperkt overigens) zal er in ieder geval een paar mee brengen. Plaats maken voor heet dat geloof ik...

Groetjes Miranda

ps Phal zit me een ongeluk te plakken en te vogelen maar krijg mijn tekst dus niet in kleur... wat doe ik fout??

*

Offline Phal

• 2283
    • Bekijk profiel
(Geen onderwerp)
« Reactie #41 Gepost op: juni 22, 2007, 04:19:00 pm »
Over kleurtjes, toeters en bellen.

Als je een bericht schrijft, sleep dan je muis, met de linker muisknop ingedruk over betreffende woord. Vervolgens klik je op de toeter naar keuze.
Bv. Geel, sleep over geel, Ga naar tekstkleur en kies de kleur die je wenst. Wou je in vetjes, sleep over vetjes en klik dan op de B van bold. enz...
Groetjes,
Patrick - Phal

(Geen onderwerp)
« Reactie #42 Gepost op: juni 23, 2007, 04:47:02 pm »
Niet geel en niet vetjes: ik zorg voor een (of meerdere) (hartige) groentetaart(en) voor de bijeenkomst. Wat er wél opligt zal van de groentetuin afhangen.
Groeten,
Marleen

(Geen onderwerp)
« Reactie #43 Gepost op: juni 24, 2007, 05:41:57 am »
Als dat Ok is voor jullie dan zorg ik wel voor de stokbroden en de boter.
Gr Titaatje

*

Offline frits

• 85
    • Bekijk profiel
    • http://www.karels-online.nl
(Geen onderwerp)
« Reactie #44 Gepost op: juni 24, 2007, 10:23:48 am »
Hi allemaal
Ik ben ook van de partij maar ik ben de vrijdagavond  al in de buurt
en pak dan een hotel voor 2 dagen want om heen en weer te rijden voel ik niet zo veel.
Dus iets meenemen lukt niet maar een donatie kan ik doen bederft ook niet!!!!!
Frits
Frits Karels
Oostzaan  nl